Liity jäseneksi

Jäsenenämme voit osallistua vuosinäyttelyyn ja voit työskennellä Taiderannassa sekä nauttia muista mahdollisuuksista kuvataiteen alalla. Lisäksi saatata löytää uusia taiteilijaystäviä ja muita kontakteja sekä toimit yhdistyksen siipien suojissa saaden apua tarvittaessa meritoituneemmilta kuvataiteen ammattilaisilta.

Käsittelemme jäsenhakemuksesi seuraavassa hallituksen kokouksessa (3-6 kok. vuodessa) ja ilmoitamme hyväksymisestä sinulle, jonka jälkeen Sinulla on kaikki jäsenedut käytössäsi. Käytännössä kenenkään hakemusta ei vielä ole hylätty :)

Huomaa tämä!
Liittyessäsi jäseneksi yhdistykseen, on äärettömän tärkeää lukea ja ymmärtää yhdistyksen säännöt ennen liittymistä ja vähän myös sisäistää sitä, mihin ne perustuvat Yhdistyslaissa. Yhdistystoiminta on mahdollisuus toimia lainmukaisesti yhdessä organisaationa, olematta kuitenkaan yritys.

"Yhdistys on monta henkilöä toimimassa samanlaisilla periaatteilla, jotka on selkeästi kirjattuna yhdistyksen sääntöihin. Säännöt on ennen liittymistä hyvä tuntea, jotta yhdistys voi ohjata jäsentensä kollektiivisen energian aina samaan suuntaan ja siten saavuttaa helpommin tavoitteitaan, kuin mitä yksilönä olisi mahdollista."

Tervetuloa mukaan iloiseen joukkoomme!

Jäsenmaksut vuonna 2022:

Henkilöjäsen       20 €

Yhteisöjäsen     100 €

Tilinumero

Maksun saaja: Vammalan seudun taideyhdistys ry
Tilinumero: FI55 4456 1520 0403 37 (säästöpankki)

Huomaa !
Maksaessasi jäsenmaksua, muista liittää maksun viestikenttään KOKO nimesi ja asuinpaikkakunta, kiitos.