Taiteilijamatrikkeli

Kokoamme yhdistyksen taiteilijamatrikkelia kevään 2020 aikana ja julkaisemme yhdistyksen historiikin & matrikkelin Jaatsin kesänäyttelyn avajaisissa kesäkuussa. Edellinen matrikkeli on julkaistu 70-luvulla.

(Suunniteltu aikataulu pitkittyi pandemian vuoksi.)

Matrikkelissa ovat mukana yhdistyksen kaikki jäsenmaksun 2020 maksaneet  jäsenet yhteystietoineen (kotisivu/puh nro/email).

Jos et halua yhteystietojasi julki, ilmoita siitä puheenjohtajalle vst.puheenjohtaja@gmail.com 31.3.2020 mennessä.

Ainaisjäsenet ovat myös mukana, mutta jäsenrekisterin puutteiden vuoksi toivomme että ainaisjäsenet ovat vielä yhteydessä puheenjohtajaan, jotta tiedot tulevat julkaisuun varmasti oikein.

Yhdistyksen taiteilijajäsen voi ostaa CV-sivun, jossa valokuva teoksesta/taiteilijasta ja ammattimainen CV yhteystietoineen. CV-sivun hinta on 20€/taiteilija ja maksu tulee suorittaa yhdistyksen tilille 31.3.2020 mennessä. Jos maksu viivästyy, ole yhteydessä puheenjohtajaan vst.puheenjohtaja@gmail.com.

CV-sivun ostaneille lähetetään ohjeet mitä/miten tiedot ja kuva lähetetään.

Venynyt aikataulu on asettanut julkaisun keväälle 2021 - palataan asiaan!